sobota, 7 grudnia 2013

Mistrzyni racjonalizacji

Ykhym...
Może i mój mózg WIE, że nie potrzebuję kolejnej pary najków, lecz mechanizm racjonalizacji działa w moim przypadku bardzo mocno. Z logiki na studiach miałam piątkę, więc wytłumaczę Wam jakim sposobem udowodniłam sobie, że potrzebuję kolejnej pary butów.

  • mam Asics Tri Noosa, ale to startówki
  • mam Adidasy Boost, ale zasysają wodę jak gąbka do mycia naczyń
  • mam Nike Zoom Victory z potężnym przebiegiem i tak właściwie to trzeba je wyrzucić lub oddać mamie, by miała w czym chodzić na działkę
  • mam Nike Free, ale w nich nie można przecież biegać codziennie a na pewno nie zimą
  • mam Lunarglide 4+ i są super, ale właściwie to na lato

Wniosek? Nie mam butów!
Jeżeli nie mam butów a w sklepie Nike widzę Lunarglide 5 w wersji shield za 249 złotych to byłabym nienormalna i nieodpowiedzialna, gdybym ich nie kupiła! 


Testy, testy, testy. Recenzja w drodze.

2 komentarze:

  1. Napisz proszę gdzie można dokładnie kupić te buty w tak niskiej cenie?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep Nike - Galeria Bałtycka w Gdańsku :) Lub w sklepie internetowym outletstore.pl (niestety droższe - 370 PLN)

    OdpowiedzUsuń